Ga naar inhoud

probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een microstar computer en daar zit een soort restore cd bijgeleverd maar nu heb ik het volgende probleem vroeger kon je via f8 ofzo in het opstartmenu van windows 98 komen maar met xp kan dat zo niet. ik heb al een windows xp opstartdiskette maar ik krijg die bootcd niet opgestart ik kom ook niet in de bios. Dus de cd-rom speler pakt de cd niet automatisch als ikd e computer opstart. wie kan mij helpen. en ik wil het op de gewone manier doen niet met fdisk en al dat gedoe. alvast bedankt,
Link naar reactie
Hallo Joekoe, Ik denk dat het 't belangrijkste is dat je eerst a.d.v. je manual (moederbord) gaat vaststellen hoe je bij het starten van de pc in het bios komt. Veelal is dit de delete-toets (indrukken tijden het "zwarte" MS-DOS scherm). Er zijn echter ook systemen die een ander toets gebruiken. Als het goed is staat dit onder in je scherm tijdens het starten. Zorg wel dat je monitor eerder aan is dan je pc, anders kan die melding wel eens zijn verdwenen voordat je monitor "warm" is :lol: . Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...