Ga naar inhoud

Links verwijderen van desktop


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, [u:19d2a80d1b]Ik heb de volgende vraag:[/u:19d2a80d1b] Sinds ik zon adsl breedband heb geinstalleerd, zijn er op mijn desktop 2 icoontjes bijgekomen, oa voor in te bellen. Ik start IE en OE echter via sneltoetsen op mijn keyboard. Omdat ik behalve de prullebak geen icoontjes op mijn desktop wil, heb ik deze icoontjes dus verwijderd echter, iedere keer dat ik mijn computer opstart worden deze weer aangemaakt. De helpdesk van zon beweert dat hier niets tegen te doen is. Volgens hen kun je zonder deze icoontjes geen verbinding met internet krijgen, (sneltoetsen op een keyboard is kennelijk voor die lui hi-tech). Nu heb ik een batchbestand gemaakt om ze te deleten, en dit in mijn startup folder van het startmenu gezet. Dit werkt echter niet want ze worden er pas neergezet op het allerlaatste moment. Het batchbestand aansturen vanuit win.ini of vanuit de registry geeft hetzelfde resultaat, het batchbestand wordt steeds uitgevoerd en dan pas komen de icoontjes. Weet iemand hoe ik deze icoontjes permanent verwijderen kan? Of weet iemand van waaruit ik het batchbestand kan aanroepen nadat de icoontjes er zijn? Ik wil liefst niet met commande sleep werken want dat vertraagt het opstarten. Bij voorbaat dank, Mario
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...