Ga naar inhoud

Foutmelding Windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik Windows XP prof. opstart krijg ik de onderstaande foutmelding. [b:cc0f957f6d]Hantekening van de fout:[/b:cc0f957f6d] [color=blue:cc0f957f6d]BCCode : 27 BCP1 : BAAD009C BCP2 : F2EF25FC BCP3 : F2EF22FC BCP4 : F615E07D OSVer : 5_1_2600 SP : 0_0 Product : 256_1[/color:cc0f957f6d] [b:cc0f957f6d]En als ik dan op de technische gegevens van de fout klik verschijn onderstaande gegevens.[/b:cc0f957f6d] [color=blue:cc0f957f6d]C:\WINDOWS\Minidump\Mini020103-03.dmp C:\DOCUME~1\Intruder\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml [/color:cc0f957f6d] nou is mijn vraag wat moet ik hiermee???? Intruder
Link naar reactie
Hoogstwaarschijnlijk een prefetcher-fout. Het prefetching bestand is dan corrupt. Wat te doen. Ga naar "/windows/prefetch" en maak heel die map leeg (ook verborgen bestanden). Voer dan CHKDSK /F /V uit om eventuele fouten in het bestandssysteem te corrigeren. De volgende opstart van Windows XP zal even traag gaan. Hij moet zijn prefetching weer opbouwen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...