anoniem Geplaatst: 1 februari 2003 Delen Geplaatst: 1 februari 2003 NIEUWE PC ALLES WERKT PERFECT MET XP ALLEEN IN APPARAATBEHEER STAAT EEN 1394 NETWERKKAART DIE NIET WERKT (APP START NIET CODE 10). KAN IEMAND MIJ ZEGGEN WAAR DEZE KAART VOOR DIEN EN HOE IK HEM WERKEND KAN KRIJGEN BVD DINGO Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2003 Ten eerste moet je even kijken of als je toetsenbord ook niet goed werkt want je Caps-Lock blijft steken :wink: . Je probleem. Je hebt in je PC een kaart met firewire, dat duid die 1394 aan. Deze heeft drivers nodig of de drivers die er zijn werken er niet goed mee. Je hebt waarschijnlijk een HP of Compaq computer. Als je even de specificaties en merk van je PC hier neerzet kunnen we je verder helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 toetsenbord werkt goed (logitech) pc heeft geen merk is een zelf samengestelde pc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 http://www.fcc.gov/oet/fccid/ Dat is een link om het merk van je kaart te achterhalen. Als er geen merk op je firewire kaart staat vul dan de nummers die je vind op je kaart in, en dan vertel de fcc je wel wat voor kaart het is en van welk merk. Als je dat weet, dan kan je naar de site gaan van het betreffende merk (je krijg een link op de site) en je kaart upgraden met de laatste nieuwe drivers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 het is er een van microsoft !!! versie 5.1.2535.0 hoop dat iemand er wat aan heeft voor mij is chocola Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 Maak je kast open en zoek naar het serienummer en/of merknaam van de kaart op (staat ergens op je netwerkkaart). Vul die dan in op bovenstaande website. Hier hebben we niet veel aan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen