Ga naar inhoud

tekst in internet explorer balk


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn probleem is niet echt groot, maar ga me er langzamerhand toch aan ergeren, sinds paar maanden heb ik in mijn internet explorer balk achter de naam van de website, dus ComputerTotaal in dit geval de tekst [b:2309380160].::????????::. http://wwww555666.net[/b:2309380160] en dat bij elke website die ik open :( , (ik bedoel de gekleurde bovense balk, niet de adresbalk) ik ben onlangs van explorer versie veranderd in de hoop dat het dan weg zou zijn maar niet dus :-? . Ik vermoed dat het misschien wel ergens in het register is te verwijderen of zo, maar ik ben niet echt expert op dat gebied dus ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Weet niet zeker of deze vraag hier thuishoort of in internet ofzo. alvast bedankt. :P Flotsam
Link naar reactie
[quote:626e21de12="ODF"][quote:626e21de12="Flotsam"]:D :D yesssss het is verdwenen, hartelijk dank[/quote:626e21de12] Mooi dat het verholpen is, dit riekt wel naar een Windows vol met spyware, gebruik eens [url=www.lavasoft.nu][b:626e21de12]Ad-Aware[/b:626e21de12][/url] om die spyware te verwijderen.[/quote:626e21de12] Ad-Aware is niet meer up-to-date.
Link naar reactie
[quote:2d5fb3871e]Ad-Aware is niet meer up-to-date.[/quote:2d5fb3871e] Dat ben ik niet met je eens, Ad-aware zit nu op versie 6, heeft nieuwe features zoals active blocking (werkt net zoals ant-virus software). Waarom vind je dat Ad-aware niet meer up-to-date is, welke spyware remover zou jij dan adviseren (spybot ofzo?).
Link naar reactie
[quote:5b0e47db7b="ODF"][quote:5b0e47db7b]Ad-Aware is niet meer up-to-date.[/quote:5b0e47db7b] Dat ben ik niet met je eens, Ad-aware zit nu op versie 6, heeft nieuwe features zoals active blocking (werkt net zoals ant-virus software). Waarom vind je dat Ad-aware niet meer up-to-date is, welke spyware remover zou jij dan adviseren (spybot ofzo?).[/quote:5b0e47db7b] De ref-files van versie 5 waren een hele tijd niet meer geüpdate. In die tijd zou ik inderdaad Spybot adviseren. Over Ad-aware versie 6 kan ik niet oordelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...