Ga naar inhoud

AEG Lavamat turbo 16850 bromt maar doet


Aanbevolen berichten

Ik heb een AEG Lavamat Turbo 16850. Vandaag gaf de machine een foutmelding E20. Ik heb het filter schoongemaakt (zat een euro in). Vervolgens de machine weer aangezet. Na lange tijd was er volgens de machine pas een kwartier verstreken en de machine heeft in die tijd ook niets gedaan (wel geluid gemaakt waardoor ik dacht dat hij werkte). Nu geeft hij geen foutcode meer. Maar op welk programma ik hem ook aanzet, hij maakt een brommend geluid en doet niets. Heeft iemand tips of weet wat er aan de hand kan zijn? Ik heb (op een vuil filter na) nog nooit problemen gehad en de machine is 11 jaar oud. Alvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Waar komt dat brommende geluid vandaan? Onder bij de pomp op link boven waar de water slang de machine binnen komt? Indien links boven: heb je de kraan wel open... Indien bij de pomp: grote kans dat er nog iets in zit. Kun je het schoepje achter in het gat van de pomp met je vingers soepel in beide richtingen draaien? Lees de uitgebreide fout code eens uit. Zet hiervoor de machine aan en als hij dan bromt druk dan de toetsen Start/Pauze en de toets links hiervan (OK?) samen in en houd ze ingedrukt. Welke melding krijg je nu?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...