Ga naar inhoud

Gaat C!T binnenkort eens aandacht schenken aan Longhorn?


anoniem

Aanbevolen berichten

Nu ondertussen overal previews opduiken van Windows Longhorn (de Windows versie ná Windows .Net), ben ik benieuwd of Computer!Totaal hier binnenkort aandacht aan gaat schenken? Klik [url=http://www.winsupersite.com/reviews/longhorn_alpha.asp]hier[/url] voor een preview van de Windows Longhorn alpha. Deze preview is geschreven door een officiele betatester van Microsoft producten en redacteur van het blad Windows & .Net magazine.
Link naar reactie
[quote:28139a186c="Ben Lankamp"]de Windows versie ná Windows .Net[/quote:28139a186c] Huh.... En ikke maar begrijpen dat het de opvolger wordt van XP :( Dus misschien heb ik ergens iets gemist :D [quote:28139a186c]Deze preview is geschreven door een officiele betatester van Microsoft producten en redacteur van het blad Windows & .Net magazine.[/quote:28139a186c] Ik heb ze beter gelezen... Bij www.tweakers.net. Ik hoop dat ik die link van C!T mag geven :lol:
Link naar reactie
Waarom zou je nu al iets willen lezen over iets dat nog helemaal niet beschikbaar is? De Alpha die ik hier heb draaien is ook niet zoveel verschillend van XP dat ik zeg: Wauw. Al zou ik er wel over willen schrijven hoor. Zal het eens voorleggen. En wat die Paul Thurrot betreft, die man is GEEN GEEN GEEN betatester van Microsoft.... meer. Hij was het wel maar omdat de belangenverstrengeling wel erg bont werd bij hem, is hij er enkele jaren geleden uit verwijderd. Door de vele contacten die hij heeft binnen Microsoft is meneer Thurrot inmiddels wel HET NUMMER 1 uithangbord van de Microsoft PR in de US. Ik kan me daar echt boos ommaken. Hij doet alsof ie objectief is, nou lees zijn tenentrekkende review van het Digital Media Plus Pack eens en test het updateje zelf. Het is namelijk bagger en hij doet het voorkomen als niet te missen update nummer 1. En zo geldt het voor alles. De jaren dat hij kritisch naar software keek liggen ver achter hem. Hij gaat zelfs met ze op PR tournee.... Kijk op http://www.winnetmag.com/seminars/mobility/ en huiver. Dat heeft helemaal niets meer met journalistiek te maken. Maar afijn, ik zal stoppen. . groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...