Ga naar inhoud

MS Outlook 5 naar Outlook 6


anoniem

Aanbevolen berichten

niet zo heel lang geleden hebben we een nieuwe pc gekocht, we stappen nu dus over van windows 95 naar windows XP. Nu hebben we veel belangrijke mails in het oude mailprog (outlook 5)zitten die we graag over willen zetten naar het nieuwe mailprog (outlook 6). Met "postvak in" is dit inmiddels gelukt (op beide pc's "postvak in" gezocht en dan die op de xp-pc vervangen door die van de w95-pc) en gaf geen problemen. Echter nu willen wij ook "verzonden items" overplaatsen naar de nieuwe pc, als ik dit via de boven beschreven manier doe, werkt het niet, hij maakt dan een file aan genoemd: "verzonden items (1)" en gebruikt die vervolgens. HOe krijg ik nu "verzonden items" op de nieuwe pc?????? Ik heb al gekeken naar allerlij wizards in XP maar die werken niet... Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Heb hier even geen outlook bij de hand, maar volgens mij kun je in het menu bestand kiezen voor exporteren. Als je nu exporteert naar .PST bestand en dat kopieert (naar cd of zo) dan kun je op je nieuwe pc weer kiezen voor importeren. Zoek dan je zojuist aangemaakte .PST bestand op, en alles word ingelezen.. Zorg wel dat je bij het aanmaken van het bestand kiest voor de optie "inclusief submappen" dan pakt ie alles mee, postvak in, uit, concepten, verzonden items.. alles.. suc6! BlackXS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...