Ga naar inhoud

Win98 (1e editie) wil geen programma's installeren!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren Win98 (1e editie) op m'n oude PC gezet aangezien hij voor XP toch wat te traag bleek. Echter ik wilde nu IE 5.0 of 6.0 installeren en zowel via internet als vanaf een cd'tje wilde dit niet lukken. Aan het begin van de installatie loopt de PC dan vast of start opnieuw op. Heeft iemand een idee hoe dit probleem is te verhelpen!!?? Ligt het bv. aan de Windows Installer die te oud is (en waar haal ik een nieuw versie vandaan?). Of kan het ook een hardware probleem zijn (heb de orginele videokaart drivers van de Voodoo 3 2000 AGP erop gezet).
Link naar reactie
Win98 kan met Fat32 overweg, dus dat zal het probleem niet zijn. Hoe heb je win98 opnieuw geinstalleerd? Het beste is om eerst de harddisk te formatteren en volledig 'schoon' aan een nieuwe installatie te beginnen. LET OP!!! misschien voor jou overbodig :D , maar maak in dat geval wel eerst een kopie van data die je echt wilt bewaren!!! su6! BlackXS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...