Ga naar inhoud

register probleem?


anoniem

Aanbevolen berichten

heej, ik heb een pc met win XP nero eraf proberen te gooien. dat ging goed, maar nero zij telkens dat er nog iets geinstalleerd was, maar kon dat niet verwijderen. daarom ging ik ff in het register snuffelen om dingen van nero weg te gooien, maar nu heb ik perongeluk iets verplaatst geloof ik. want als ik nu dubbel klik word de mp3 speler Sonique gestart. en als je rechtermuisknop deed , stond er geen OPENEN maar Sonique. toen heb ik sonique er af gegooid (gebruikte het toch niet) maar dat werkte ook niet, nu word zoeken opgestart!, en bij rechtermuisknop staat nu in plaats van Openen, Zoeken. wie weet hoe ik dit op kan lossen, een register terug zetten lukte niet meer. Alvast Bedankt!
Link naar reactie
Gewoon een herstelpunt instellen waar de nero ernog opstond en wilt ge gewoon dan terug nero wilt verwijderen dan kunt ge voor ge eerst dat zinnens zijn het freeware programma "regclean" installeren en met dat programma kunt u in alle veiligheid overbodige sleutels zonder risico verwijderen. dus extra, register opschonen ,en dan voer ze alle uit Kierbij er toch bij vermelden dat het toch nog altijd oppassen is geblazen met het programma.Misschien dat onze vriend Ben (ouwe rot) meer gegevens heeft. :wink:
Link naar reactie
nero draait al weer!! maar gewoon in windows het dubbel klikken werkt niet meer goed!, ik citeer nog ff een stukje voor de duidelijkheid [i:90e270c43a] ik ff in het register snuffelen om dingen van nero weg te gooien, maar nu heb ik perongeluk iets verplaatst geloof ik. want als ik nu dubbel klik word de mp3 speler Sonique gestart. en als je rechtermuisknop deed , stond er geen OPENEN maar Sonique. toen heb ik sonique er af gegooid (gebruikte het toch niet) maar dat werkte ook niet, nu word zoeken opgestart!, en bij rechtermuisknop staat nu in plaats van Openen, Zoeken.[/i:90e270c43a] Alvast Bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...