Ga naar inhoud

Instabiele ME


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo en Help, Volgens mij is mijn besturing (ME) niet erg betrouwbaar,alleen met spelletjes is het geluid krakkemikkig maar met gewoon geluid zoals..muziek etc perfect, en ook niet alle spelletjes, ik dacht eerst dat het 98 se niet goed was dus daarom heb ik deze totaal verwijderd en ME er op gezet, en hier was het ook en toen heb ik een andere video kaart gekocht ik dacht dat dit een conflict met mijn creative audio pci had maar ik had er nog steeds last van "wanneer het betere denkwerk door de pc moet gebeuren" van kraken en beelden die stotteren! pc PIII 866mhz, nv geforce 2 64mb,80 gb hard, en 256 mhz werk :( ik heb wel een paar maal ME erover heen gedraaid maar zonder resultaten! groetjes Hein online
Link naar reactie
Mijn mening is dat 98SE stukken better is dan ME, maar jah dat is meer persoonlijk. Maar met welke spellen heb je dat dan :? Als je bijvoorbeeld doom3 (dat is toch de nieuwste) wilt spelen dan kan ik het goed begrijpen dat ie stotterd, omdat je systeem niet meer het nieuwste van het nieuwste is. Speel je die spellen soms van cd ? Kijk anders een of DMA ingeschakeld is op je harde schijf en cdrom, dit wil ook nog wel eens schelen. Tevens kun je de nieuwste drivers downloaden voor een wat beter resultaat.
Link naar reactie
Blijft 't oude liedje: instabiliteit ME.... Kan best wezen, maar ik draai al bijna 2,5 jaar met dit OS: probleemloos!! Ik heb direct "in den beginne" vrijwel voor alle hardware nieuwe drivers gedownload, zelfs voor de chipset v.h. Mobo en dat was 't. Sterker nog: video en audiokaart draaien op dezelfde IRQ (foei!), heb hier echter nog nooit problemen of conflicten mee gehad. Met wat goede wil moet 't naar mijn idee toch niet slechter zijn dan 98. Overigens: Ik heb nog niet 1 Windows type meegemaakt die nooit een keer struikelde, ook NT niet! Groet, Ton
Link naar reactie
Ik zet er duidelijk bij dat het persoonlijk is. Dat mensen er probleemloos mee draaien vindt ik goed. Maar jah de meesten fouten zitten ook niet in Windows, maar ligt bij de gebruiker. En daar vind ik dat ME wat meer steken laat vallen dan bij alle andere besturingsystemen. En ok in elk besturingsysteem zitten fouten, maar je moet het met me eens zijn dat NT wel een stuk stabieler is dan ME
Link naar reactie
het lijkt inderdaad of er draadjes los zitten dat geluid is het ook maar alleen met sommige spelletjes, kan het ook zijn dat er teveel prog. meedraaien op de achtergrond, dat zijn er ongeveer 26 stuks, maar als ik deze wil stoppen met ctrl-alt-del en verwijderen stopt de hele pc ermee!!! is hier soms een leuk prog voor?? gr Hein oja soms online!!
Link naar reactie
Nog nooit een stabiele Me gezien :wink: M.i. is Windows 2000 redelijk stabiel en best snel voor Windows normen. Windows 98 is onstabiel maar stabieler dan Me. Over 3.11 en 95 zullen we het maar niet hebben. Daar zijn topics zat aan besteed.... Windows XP is trouwens niets beter dan XP, alleen slomer vanwege de kleuren. 2000 is de beste Windows en daar kan je net zo goed je spellen onder draaien!!! Maar dan stabiel :roll: En voor alles wat niet met spellen te maken heeft draai je natuurlijk RedHat 8 Linux :D
Link naar reactie
[quote:c6052acaf5="my009054"]Nog nooit een stabiele Me gezien :wink: M.i. is Windows 2000 redelijk stabiel en best snel voor Windows normen. Windows 98 is onstabiel maar stabieler dan Me. Over 3.11 en 95 zullen we het maar niet hebben. Daar zijn topics zat aan besteed.... Windows XP is trouwens niets beter dan XP, alleen slomer vanwege de kleuren. 2000 is de beste Windows en daar kan je net zo goed je spellen onder draaien!!! Maar dan stabiel :roll: En voor alles wat niet met spellen te maken heeft draai je natuurlijk RedHat 8 Linux :D[/quote:c6052acaf5] waar slaat dat op ik siteer: windows xp is trouwens niets beter dan xp?Mis ik iets of zijn er buiten de Windows.home edition en de Pro. nog andere xp-versies te verkrijgen? Ik ben even niet bij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...