Ga naar inhoud

ZANUSSI ZWF8167NW (Lindo 500)


Aanbevolen berichten

dag allemaal, onze 30 maanden oude Zanussi doet het sinds gisteren niet meer. Deurtje blijft gesloten, startknop blijft knipperen, geen Errorcode, apparaat draait niet, reageert helemaal niet... Heb vandaag de wasmachine op zijn kant gehad, om aan de onderkant de afvoer te kunnen checken. Die was vrij. Ook de 'ventilator'van de pomp losgehad, maar dat zag er allemaal netjes uit. Kan nergens een munten-vanger oid vinden, geen filter wat ik kan schoonmaken, ergens had ik de hoop dat er een blokkade zichtbaar was waardoor hij niet meer draait/start. (haren, voorwerp dat iets blokkeert) Ook de trommel kan ik met de hand vrij draaien, maar de machine doet dus niets meer... iemand een idee?
Link naar reactie
Probeer de foutcode eens uit te lezen. Als je hem aan hebt staan druk dan de toetsen Start/Pauze en Eindigt op samen in en hou ze ingedrukt. Krijg je nu wel een melding? En gaat het om het sleuteltje rechts of (kinder)slotje links? Het sleuteltje geeft aan dat de deur vergrendeld is. Het slotje dat het toetsenbord vergrendeld is. Opheffen door de temperatuur en centrifuge knop samen in te drukken en ingedrukt te houden. Filter simpel reinigen kan niet, daarvoor moet je de pomp loshalen.
Link naar reactie
E59: motor of motor elektronica probleem. Lijkt op defecte motor of de motor module. Wat je zelf nog kunt doen is kijken of de stekker verbinding en hiervan nog goed vast zitten. Motor kost € 200,00. Machine prijs zie ik op internet tussen € 250 en € 500..... Maar na 2,5 jaar en defecte motor is te snel. Advies: neem contact op met je leverancier.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...