Ga naar inhoud

Easy cd creator werkt niet goed onder xp


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. We hebben net een nieuwe pc gekocht waarop win xp home draait. er stond al nero op en ik kan hier prima mee overweg. op onze oude computer stond easy cd creator 4.0 voordat de installatie begint geeft win xp aan aan dat er een compitabelheids probleem is en dat ik op de site moet kijken voor de update. [url=http://www.roxio.com/]roxio.com[/url] Als ik dit goed lees komt het er op neer dat ik voor een dollar of 80 easy cd creator 5 kan kopen. Als dit waar is dan is dat toch belachelijk, ik heb betaald voor versie 4 en nu dwingen ze mij (omdat mijn vader niet met nero om kan gaan) voor 80 dollar 5 te kopen. het kan zijn dan ik me vergis (als dit zo is kunnen jullie me dan de link geven om de patch/update te downloaden??) alvast bedankt, Twan
Link naar reactie
Ja, maar wacht effe. Een aantal programma's die onder de vorige versie van Windows nog prima draaiden, doen het onder XP gewoon NIET. Voorbeelden zijn Norton en inderdaad ook Easy CD Creator. Beetje raar om daar Roxio voor aansprakelijk te stellen domweg omdat je vader niet goed overweg kan met Nero. Huh!? Overigens is Nero echt niet moeilijker dan Easy CD Creator. Handleiding: http://www.romstore.be/nero.htm
Link naar reactie
Het samenwerkingsprobleem tussen Roxio en Nero blijft bestaan. Heeft niets te maken met Winversie. Inderdaad is het zo dat je de meeste Apps moet updaten/venieuwen voor XP, al dan niet tegen betaling. (Meestal wel...) Vandaar dat veel gebruikers (waaronder ikzelf) die met voor hen waardevolle software werken het vertikken om XP te installeren. Waarom zou je opnieuw een bom geld uitgeven? Om mee te huilen met de wolven in het bos? Omdat iedereen?? het heeft?. Omdat er een paar zeggen dat het toch zooooveeeel beter is? Waar en wanneer heb ik dat nog gehoord. Je zal met de nieuwe software toch maar hetzelfde doen als met de oude. Tuurlijk, als je een nieuwe PC koopt, staat WinXP erop, wat maar normaal is. Maar wat ik dan niet begrijp: als er een goede Nero opstaat, zou je hem eraf doen om een minder goed pakket er op te zetten. Ik heb altijd gezworen bij Easy-Cd-Creator/Roxio. Ik was zo arrogant van te zeggen dat Nero bullshit was. Tot een nieuwe Writer niet wou werken met EasyCd., en ik het bijgeleverde pakket "Nero" wel moest gebruiken. Op een tweede PC draaide toen nog steeds EasyCd. Nu wil ik niets anders meer dan Nero. Op al mijn PC's.
Link naar reactie
Op de vorige pc werkten easy cd creator en nero prima samen. daarom vond ik het al zo gek... overigens stel ik roxio niet aansprakelijk maar, wel zei ik dat het belachelijk is dat een update 80 dollar kost tewijl je voor een ander product betaald hebt. ik heb er niet voor gekozen om easy cd creator 5 niet onder xp te laten draaien...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Iedereen heeft wel zijn favoriete programma, dus om nou maar te zeggen dat je je maar moet neerleggen bij de berichtgeving die je krijgt en eigenlijk blij moet zijn met de geforceerde overgang naar een ander software pakket slaat kant noch wal. Ik had hetzelfde probleem. Error melding, dus updaten en betalen. niet dus. Wat je moet doen is op de site roxio.com naar softwareupdates gaan. Dan updaten van 4.0/4.02 naar 4.05 en je ECDC draait zonder problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...