Ga naar inhoud

L74810 AEG , niet alle functies van de p


Aanbevolen berichten

Beste, mijn ouders bezitten een AEG wasmachine, L74810, prod no 91452517201. Eén van de koolborstel behuizing was gedeeltelijk gesmolten. Beide koolborstels vervangen. Motor draait nog steeds niet. Dan maar lukraak de toetscombinatie start/pauze knop ingedrukt gehouden en dan programmaknop van 0 naar een programma. Gevolg, motor werkt terug, maar enkel het eco programma is nu actief en werkt dit ook volledig af. Op internet vond ik een reset procedure voor een L74850: start/pauze knop en de knop links ervan ingedrukt houden en de de programmaknop rechtsom beginnen draaien tot terug op 0. Alles loslaten en stekker uittrekken en opnieuw insteken. Resultaat: de helft van de programma's is terug beschikbaar ( waarde op display ) bij de rest --- op display. Wat kan hier aan gedaan worden?
Link naar reactie
Laten we voorop stellen dat dit niet de reset procedure is.... PNC is volgens mij 9145251[B]6[/B]201 Probeer voordat je verder knoppen gaat drukken eerst eens de foutcode uit te lezen. Zet de machine aan op een werkend programma en start hem op. Als hij dan begint druk dan de toetsen Voorwas en Centrifuge snelheid samen in en houd ze ingedrukt. Krijg je nu een fout code in het display?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...