Ga naar inhoud

Wasmachine spoelt niet goed genoeg.


Aanbevolen berichten

Ik heb een AEG Lavamat Protex wasmachine voorlader. Deze is in 2016 gekocht en ik heb hem sinds een half jaar in gebruik. Mijn probleem is dat hoewel ik de minimale hoeveelheid waspoeder gebruik en azijn bij het spoelwater doe, ik altijd minstens 4 keer extra moet spoelen voor het sop goed weg is. Ik centrifugeer op 1000 toeren. Het maakt niet uit of ik een kort of lang programma gebruik. Ik gebruik ongeveer 50 gram Biotex poeder als voorwas. Ik gebruik de helft tot 1/5 van de voorgeschreven waspoeder (afhankelijk van de grootte van de was) *Is dit type bekend met slecht spoelen? *Zo nee, is er iets aan te doen?
Link naar reactie
Als de wasmachine bezig is met zijn spoel cyclus hoor je hem dan ook volledig afpompen of neemt hij veel te snel weer water? Bij twijfel nadat je de machine eerst een beurt met een machine reiniger hebt gegeven: verwijder het bovenblad. Je ziet dan rechts boven de nivo regelaar zitten. Trek het dunne slangetje er af, blaas slangetje goed door en zet hem weer terug. Probeer de machine dan nog eens weer.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...