Ga naar inhoud

Storing wasmachine bosh maxx6 vario perf


Aanbevolen berichten

Beste Ik heb paar dagen geleden een vraag gesteld en nog steeds heb ik de oplossing van mijn vraag niet. Ik heb de koolborstels van mijn wasmachine vervangen en lampjes knipperen nog steeds. Bosch maxx6 vario perfect wae28163nl Is mijn wasmachine nu stuk? Moet ik dan een nw wasmachine kopen ?? Of kan ik het nog resetten ?? Ik moet morgen mijn wasjes doen, zit al paar dagen zonder wasmachine. Kan iemand mij aub helpen ermee. Fijne avond. Mvg
Link naar reactie
Niet weer een nieuw topic beginnen, dan moet ik alles dubbel doen.... Maar je hebt nu wel meer info gegeven al is het nog niet volledig. Achter NL staan nog 2 cijfers. Je hebt de borstels wel vervangen maar de machine nog niet gereset (had je kunnen lezen in het topic waar je begonnen bent) - Sluit de deur - Zorg dat de programma knop op Uit staat. - Draai de programma knop in één keer door naar Spoelen/Centrifugeren. - Wacht 3 seconden en druk de toets Centrifuge toerental in en houd deze ingedrukt. - Wacht 3 seconden en draai de programma knop door naar Afpompen. - Wacht 3 seconden en laat dan de Centrifuge toerental toets los. - Draai de programma knop door naar Uit. De machine zou nu gereset moeten zijn.
Link naar reactie
Beste HarryO Nee geen fout melding. Alles doet het gewoon normaal. Wasmachine werkt wel maar draait niet rondjes. Ik heb de borstels wel goed ingezet (zover ik het weet) Beiden borstels met schuin kant tegen de ronde tandwiel gezet. :( Morgen ga ik alles nogmaals door lopen Weet u toevallig wat het kan zijn Mvg
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Goedenavond, een tijd terug hadden wij ook problemen met onze bosch Maxx 6 varioperfect WAE28193NL/34. Toen hebben we de koolborstels vervangen en deed hij het weer prima. Nu heeft hij onze was van vandaag niet goed gecentrifugeerd en knipperen de lampjes 1400 800 en spoelstop. Wat betekent deze foutmelding? Groetjes Renske
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...