Ga naar inhoud

Wasmachine staat in water - Geeft deze s


Aanbevolen berichten

Goeie dag, Mijn wasmachine staat in mijn badkamer met alleen een slecht werkend schot tussen mijn douche en wasmachin in . Dat dit niet de beste optie is wist ik al daarom heb ik altijd de stekker eruit wanneer ik in de douche/badkamer ben en schoenen aan , douchen of alleen tanden poetsen. Alleen raakt water nu dus echt de onderkant aan van de wasmachine en soms staat zelfs de hele onderkant in een heel klein laagje water Ik ga hem nu dus verhogen op een krat zetten of in een plastic wasmachinebak neerzetten zodat het water tegen de plastic bak komt ipv tegen de onderkant van de wasmachine . Mijn vraag is houd een wasmachine stroom vast? Met andere woorden kan hij ook een stroomschok geven via het water wanneer hij uit het stopcontact geplugd is??? - ik douche daar namelijk en ik sta dan in water dat ook de wasmachine aanraakt. Bedankt alvast voor de reactie
Link naar reactie
Als de stekker er uit is levert de machine geen spanning terug. In de eerste paar seconden kun je mogelijk iets voelen als je de beide stekker pennen aanraakt, dat is dan de condensator van het netspannings filter. Als de onderkant van de machine in het water staat heb je een ander probleem: roest... Draai de voetjes van de machine eerst eens uit of zet de machine op 4 tegels. Krat is vragen om problemen, valt hij vroeg of laat af of zakt er doorheen. Een wasmachine bak heeft als nadeel dat hier het water juist in blijft staan als je het er in sputtert tijdens het douchen, je maakt er dan een probleem bij.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...