Ga naar inhoud

wie weet Bios wachtwoord?????????????


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:0e2c5ef96f="M@XXER"]Hoe moet ik mijn bios resetten? En merk ik daar niks van als ik weer in windows kom???M@XXER[/quote:0e2c5ef96f] Dat ligt eraan wat de Bios instellingen waren. Er zal volens mij niks dramatisch gebeuren. P[ mijn systeem (K7S5A) verandert zo'n beetje het volgende: - tijd, datum - opstart volgorde stations - FSB 100MHz - Geheugensnelheid naar 100MHz - Geheugeninstellingen - Printer mode gaat naar STD - Midi aan - Modem aan De eerste 4 zal WIndows niet op reageren. De rest wel. Is zo weer in te stellen, dus niet echt een probleem.
Link naar reactie
[quote:58fd658502="M@XXER"]He Ik heb op een oude p200 een bios wachtwoord staan, ik zou niet weten wie hem erop gezet heeft. Maar weet iemand een paar hoofdwachtwoorden voor? Ik zou niet weten welke versie bios het is. Maar het is een p200. Dus misschien weet iemand welke bios daarbij hoord en dan welk wachtwoord. M@XXER[/quote:58fd658502] Ik kocht op PC Dumpdag 2 Acer PC's P-200 met 3.1 GB HD. Ook voorzien van wachtwoord. Heb in beide gevallen de batterij uitgenomen om het BIOS te resetten. Een HD wordt nu herkend, maar in beide PC's kan ik niet meer bij de BIOS-instellingen komen. Normaal moet dit kunnen met Ctrl-Alt-Esc, maar dit commando werkt niet meer. Ook met Del, F2, Esc enz. werkt e.e.a. niet en is het BIOS niet toegangelijk. Hoe nu verder? CORNUS
Link naar reactie
Misschien heb je hier wat aan: [quote:3c74dca6c2] Schrijver: Gl@Dj3 Datum: 28-10-02 Titel: Bios Passwords Omzeilen Bios paswoord omzeilen! ---------------------- Deze tuto gaat over het omzeilen van het biospaswoord. Hier leg ik je alle mogelijkheden die weet uit. 1.gebruik password cracking software 2.verwijder de CMOS batterij voor tenminste 10min. BACKDOOR PASWOORDEN: --------------------- Award BIOS backdoor passwords: ------------------------------ ALFAROME ALLy aLLy aLLY ALLY aPAf _award AWARD_SW AWARD?SW AWARD SW AWARD PW AWKWARD awkward BIOSTAR CONCAT CONDO Condo d8on djonet HLT J64 J256 J262 j332 j322 KDD Lkwpeter LKWPETER PINT pint SER SKY_FOX SYXZ syxz shift + syxz TTPTHA ZAAADA ZBAAACA ZJAAADC 01322222 589589 589721 595595 598598 AMI BIOS backdoor passwords: ---------------------------- AMI AAAMMMIII BIOS PASSWORD HEWITT RAND AMI?SW AMI_SW LKWPETER A.M.I. CONDO PHOENIX BIOS backdoor passwords: -------------------------------- phoenix, PHOENIX, CMOS, BIOS MISC. COMMON PASSWORDS: ---------------------- ALFAROME BIOSTAR biostar biosstar CMOS cmos LKWPETER lkwpeter setup SETUP Syxz Wodj ANDERE BIOS PASSWORDS: ---------------------- Manufacturer Password VOBIS & IBM merlin Dell Dell Biostar Biostar Compaq Compaq Enox xo11nE Epox central Freetech Posterie IWill iwill Jetway spooml Packard Bell bell9 QDI QDI Siemens SKY_FOX TMC BIGO Toshiba Toshiba TOSHIBA BIOS: ------------- De meeste Toshiba laptops en sommige desktop systemen slaan het bios paswoord over als je de linker SHIFT toets ingedrukt houdt tijdens het opstarten. IBM APTIVA BIOS: ---------------- druk herhalend de beide muisknoppen in tijdens het opstarten. dit was het. Greeetzz [/quote:3c74dca6c2] bron: [url]http://www.net-force.nl/index.php?page=texts.php&action=show&id=10[/url]
Link naar reactie
[quote:df14e4c6a1="bosjvd"]@ M@xxer Op de meeste moederborden zit een reset knop of een jumper die je even om moet zetten om het bios te resetten. Dan hoef je niet met de batterij te klooien. Kijk op de site van de maker van het moederbord of er nog een handleiding van te vinden is. @ Cornus Heb je al geprobeerd om het BIOS opnieuw te flashen ?[/quote:df14e4c6a1] Ik heb inmiddels de jumpers gevonden waarmee de password-instelling verwijderd kan worden. Door het verwijderen van één jumper en het verplaatsen van een tweede, kan ik nu in het BIOS komen en is ook het ACER opstartscherm verdwenen. Dank voor de aangereikte tips. Cornus
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...