Ga naar inhoud

AEG Bella update


Aanbevolen berichten

Hallo, Onze wasmachine geeft de foutcode c3 Zeef aan de voorkant gereinigd en aan de achterkant de slang onder Kuip los gemaakt. Water denk ik is er allemaal uit. Storing blijft en pomp loopt ondanks dat de programmaschakelaar op 0 staat en de lampjes voorwas en hoofdwas knipperen. Wie weet raad?
Link naar reactie
Als de pomp blijft lopen terwijl de machine uit staat dan heeft hij een lekkage geconstateerd. Controleer of er water op de bodem plaat onder in de machine ligt. Mag ik het lange PNC nummer uit de deurrand? De Bella modellen die ik ken hebben geen foutcode in de C serie maar allemaal in de E serie.
Link naar reactie
Hallo Harry Dit staat op het plaatje Typ: Lavamat Bella-W B46 D EI3D 10A 110 510 100. LP E-Nr. 914.001 078 F-Nr. 028/421532 Machine is ongeveer 21 jaar oud en heeft dit jaar nieuwe koolborstels gekregen. Gisteren heb ik eerst het zeefje aan de voorkant eruit gedraaid, kwam water uit. Daarna de achterplaat eraf en er staat geen water. De slang onder de trommel heb ik losgemaakt, een beetje water, nog geen eierdopje vol. Ton
Link naar reactie
Schwimmerschalter: Aqua-Control generell ohne Summer -Kein eigene Electronic für AC-Variante nötig Differenzierung nur durch unterschiedliche Verdrahtung Schwimmerschalter f16 mit 2 Wechslerkontakten: -Schaltet die Pumpe im Bedarfsfall ein - Pumpe dann direkt am Netz -Elektronik erkennt über den jetzt geöffneten Pumpenanschluß den AC-Fall -Im Anzeigenfeld erscheint die Fehlermeldung C3 -Das Programm wird an dieser Stelle angehalten bzw. unterbrochen. -Schaltet der Schwimmerschalter zurück, wird die Pumpe abgeschalten. Durch betätigen der Start-Taste wird das Programm ab der Stelle der Unterbrechung fortgeführt. Precies wat jij meld dus. Op de bodemplaat zit een vlotter schakelaar. Heb je deze mogelijk los getrokken of klemt de vlotter hendel?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...