Ga naar inhoud

Wasmachine stroomt vol, maar stopt. (Sam


Sjoerd-4

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een probleem met m'n wasmachine en ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen. Mijn wasmachine is ongeveer 4 a 5 jaar oud. Informatie binnenkant deur; WF70F5E0Q4W/EN A0K55ESG500209L Bij het starten van de wasmachine gaat alles zoals het moet, de deur sluit en vergrendeld en de wasmachine begint water te pompen en draait 3x rond?. Daarna stopt hij er mee, er komt geen foutcode tevoorschijn en blijft gewoon hangen met de resterende tijd in beeld. Als ik geen actie onderneem blijft hij dus gewoon de hele dag hangen. Als ik vervolgens even op pauze druk en dan gelijk weer op play dan doet hij het gewoon weer en begint te wassen. Dit duurt meestal een minuut of 3/4 En dan heb ik hetzelfde probleem weer. Als ik dit herhaal voor 5 of 6 keer dan maakt hij wel ineens z'n wasbeurt af. Er zijn ook dagen bij dat hij wel gewoon in 1x z'n wasbeurt afmaakt. Ik heb zelf het gevoel dat dit misschien een software-matige fout kan zijn? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...