shailindersewtahal Geplaatst: 18 augustus 2019 Delen Geplaatst: 18 augustus 2019 Goedemorgen, Weet iemand hoe ik het test menu moet oproepen bij deze machine. Dan kan ik kijken welk component exact kappot is en deze vervangen. Ik krijg nu slechts een melding via de home Connect app zonder foutcode. Vriendelijke groet, Shulaf Link naar reactie
shailindersewtahal Geplaatst: 20 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2019 Weet niemand dit? Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 22 augustus 2019 Delen Geplaatst: 22 augustus 2019 Sorry, ik heb hiervan nog geen service info en kan er ook niet veel over vinden. Wat doet de machine nog wel en niet ? Link naar reactie
shailindersewtahal Geplaatst: 31 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2019 Bedankt voor de reactie! Ik ben iets verder foutmelding e81 heeft iets met Ido’s te maken. Siemens zelf wist niet wat het kon zijn, maar ik kreeg wel de melding op het scherm. Is hier een oplossing voor? Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 Sorry voor de late reactie. Reinig het i-Dos systeem eens, mogelijk zit er wat verstopt of maken de contacten van de zeepbak geen goed contact met de machine. Zie https://media3.bsh-group.com/Documents/9001269130_B.pdf vanaf pagina 60 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.