Ga naar inhoud

AEG L 87695 DWD geeft e10 als ik wil dro


Aanbevolen berichten

Is een algemene code voor "ik krijg geen water". Hij wast wel in alle programmas (voor + hoofdwas) en neemt ook de vasverzachter mee? Indien je geen wasverzachter gebruikt: worden alle 3 vakje in de zeepbak nat? Lees de uitgebreide fout code eens uit. Zet hiervoor de machine aan en druk dan de toetsen Start/Pauze en Start uitstel samen in en houd ze ingedrukt. Welke code krijg je nu?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
De machine krijgt niet voldoende water tijdens het droog proces. Ik denk dat het droger deel voor stof/prut zit. Verwijder het bovenblad. Je ziet nu een soort slurf zitten. Dat is het verwarmings deel van de droger unit. Volg die slurf naar beneden. Je komt dan bij een kunststof opvang reservoir uit. Als het goed is loopt daar ook een dun slangetje naar toe. maak slurf, reservoir en slangetje schoon en probeer hem dan nog eens.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Het enige dat ik zie zitten met een ventilator erop is rechts onder het bovenblad. Is een apart stuk gemonteerd bovenop de wastrommel met een ventilator erop. Ook geen kunststof opvangbak eraan. Ik heb enkel links een zwarte slurf maar geen slangetje. Heb je eventueel een tekening van de onderdelen voor mij? Ik zit ze te zoeken op internet maar vind ze niet.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...