Ga naar inhoud

Aeg L54840


Roos-119

Aanbevolen berichten

Machine aangezet en start/pauze extra kort ingedrukt en gewacht totdat lampje van 1400 toerental uitging. Dan knippert hij 3 x rood. Gewacht tot lampje toerental weer aanging dan gaat hij rood knipperen. 1 minuut ingedrukt gehouden. Dus ik denk dat de foutcode dan 3 x rood is. Ik hoop dat dit duidelijk is. Vr.gr. Roos
Link naar reactie
Machine aangezet en start/pauze extra kort ingedrukt en gewacht totdat lampje van 1400 toerental uitging. Dan knippert hij 3 x rood. Gewacht tot lampje toerental weer aanging dan gaat hij rood knipperen. 1 minuut ingedrukt gehouden. Dus ik denk dat de foutcode dan 3 x rood is. Ik hoop dat dit duidelijk is. Vr.gr. Roos
Link naar reactie
Hij had ook één of meerdere keren groen moeten knipperen, dat is de uitgebreide fout code. Ik kom nu op de algemene E3x meldingen wat meerdere oorzaken kan hebben. Meest voorkomende: onjuiste waterhoogte meting. Haal het bovenblad er af, rechts boven zie je dan de nivo regelaar met een dun rubberen slangetje. Trek het slangetje er af, blaas het slangetje goed door en zet hem weer terug. Minder vaak voorkomend: lekkage gedetecteerd, je zou dan echter de pomp blijvend horen lopen. Controleer het voor de zekerheid toch maar. Verwijder achter paneel: staat er water op de bodemplaat onder de machine? Het kan ook nog het verwarmings element zijn. Trek de 2 stekkers aan de buiten zijde er van af, zorg dat je geen sluiting krijgt of dat ze tussen de snaar kunnen komen. Start hem nu en kijk wat hij dan doet.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...