Ga naar inhoud

Grijze vlekken


Sz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Sinds enkele weken geeft mijn Samsung eco bubble rare grijze vlekken op sommige witte kleding stukken. Het is niet bij elke was en het komt ook niet op elk kledingstuk. Nou dacht ik aan vetluis maar ik heb al tig wasjes op 90 graden gedraaid. Soda erbij, azijn, vaatwastablet niks heeft geholpen. Het rubber in de deur schoongemaakt, filter schoon, Waslade schoon. Een nieuwe afvoer slang eraan gezet, maar alsnog komen die grijze vlekken in kleding. Ik las dat het ook door de lager kan komen, maar de trommel maakt geen raar geluid en ik voel ook geen weerstand of bobbels als ik hem met de hand draai. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik nog meer kan doen? Merk: Samsung eco bubble. Model: WF1704YSW2
Link naar reactie
De meest voor de hand liggende oorzaak is een probleem met de lagers. Deze vlekken lossen echter op met wasbenzine of terpentijn. Wat wel kan is fruit en druppels/vocht vanuit een boom/struik/plant of (moeder)melk icm een aantal zeep soorten. Probeer eens een middel van een andere fabrikant. Eerst goed op de verpakking kijken wat je nu hebt, er zijn maar een paar fabrikanten maar tig merken. Graag ook even het volledige type nummer uit de deurrand vermelden.
Link naar reactie
HarryO bedankt voor je reactie. Ik heb het model nummer erbij gevoegd. Ik las dat als de lagers kapot zijn de trommel dan ook een raar geluid maakt met centrifugeren, en je bobbels voelt als je het met de hand rond draait Dat is niet het geval. Ja, combinatie met sap Zou je dan niet in elk kledingstuk vlekken moeten krijgen? En weet je toevallig welk wasmiddel dan wel goed hiervoor is?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...