Ga naar inhoud

AEG 74658


Jolijn-3

Aanbevolen berichten

AEG 74658 Foutmelding E 43 Ik heb dit probleem al eerder gehad, een paar maanden geleden. Toen een nieuw deur relais en stekkers gekocht. Dit er in gezet en de wasmachine deed het weer. Nu weer hetzelfde probleem,..denk ik,.. relais bekeken en er is een klein beetje verkleuring. De stekkers zijn nu nog wel goed. Mijn vraag,..hoe wordt het probleem veroorzaakt en moet ik nu weer een nieuw deur relais bestellen,..is wel weer ruim €80,- geloof ik.
Link naar reactie
@HarryO Ik heb weer even de maschine opengemaakt,..de deurvergrendeling los geschroefd,..,de stekkers goed aangeduwd. En alles weer vastgezet. Nu draait ie weer,..de lichte verkleuring op het relais vind ik licht zorgelijk,. Ik heb het onderdeel destijds bij Conrad besteld,..en er tussen de €80,- en €90,- voor betaald, geloof ik,..ik weet niet of het een officiële AEG was,..het typenr en het uiterlijk was hetzelfde...het is elke wasbeurt hopen dat ie aanslaat.
Link naar reactie
Stekkers van AEG zijn alleen als complete kabel set verkrijgbaar. Als je losse stekkers hebt dan zijn het https://www.conrad.nl/p/vogt-verbindungstechnik-3970s-platte-stekker-insteekbreedte-63-mm-insteekdikte-08-mm-180-volledig-geisoleerd-blau-736974 (rood, blauw, geel of transparant of zwart. Knijp deze aan de platte kans iets platter, ze klemmen dan strakker om de pennen van de deurschakelaar.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...