Ga naar inhoud

Bosch wasmachine water loopt niet weg (p


Ellen-118

Aanbevolen berichten

Beste lezer, Ik heb een Bosch serie 6 sport edition type WIM64, en een storing e18. Ik weet ook waar het door komt: een tijdje geleden is er een plastic lepel (alleen de bovenkant) in het zeepbakje beland (en daarna in de machine, ik kon er niet meer bij). Later heb ik paar stukjes in de trommel gevonden. En daarna was de was paar keer niet zo droog na gebruik. Toen dus de storing. Het water wordt niet meer afgevoerd. Ik heb de filter schoongemaakt (was niks aan de hand), het zwarte buisje is niet verstopt, de afvoer van de machine naar afvoer ook niet (met soda gedaan, loopt door). De schoep van de motor draait, kan ik zien als ik de filter eraf liet. Het probleem (de lepelresten) zit denk ik in de ruimte/slang? tussen de trommel en de pomp. Wie heeft een idee wat ik verder nog kan doen?
Link naar reactie
Ik kan niets met dit type nummer. Graag het type nummer in de deurrand vermelden. Ik verwacht dat je uit komt op de WAT28490NL/xx Verwijder het achter paneel. je kunt dan bij de lang tussen de kuip en de pomp komen. Haal de slang los. Zie de daar delen van de lepel zitten? Zorg dat de ecobal vrij kan bewegen en monteer de slang weer goed vast anders krijg je lekkage. Indien je er niet goed bij kunt dan het voor paneel verwijderen, zie https://www.youtube.com/watch?v=oUzPLx_WRMY
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...