Ga naar inhoud

Samsung blijft afpompen.


CP82

Aanbevolen berichten

Samsung WF7604NAW Ik denk dat ik vandaag mijn wasmachine iets te vol heb geladen. Ik had 'm op een lang (2 uur) programma staan, ben even een paar uurtjes de stad in gegaan en toen ik terug kwam, maakte de wasmachine het geluid alsof hij aan het afpompen was, en op de klok stond dat het programma nog 30 minuten duurde. Omdat ik niet precies wist hoelang ik weg was geweest, dacht ik er op dat moment nog niet veel van. Toen ik drie kwartier later ging kijken of hij al klaar was, stond de klok nog steeds op 30 minuten, en maakte hij nog steeds het geluid alsof hij aan het afpompen was. Ik heb de wasmachine toen uitgezet en (onderin) het vuilfilter gecontroleerd. Daar kwam een 2 Euro munt en een veter uit. :) Wasmachine weer aangezet op het spoelen/centrifugeren programma. Wasmachine vult zich met water, hij werkt het spoelprogramma af en gaat dan afpompen. Er komt water uit de afvoerslang dus de waterpomp werkt goed. Na een paar minuten stopt het afpompen en doet de wasmachine helemaal niets. Ik hoor heel zachtjes wat getik, maar meer niet. Na 5 minuten gaat hij weer afpompen maar komt er geen water (meer) uit de afvoerslang. Afpompen duurt een paar minuten dan stop de wasmachine weer en doet wederom 5 minuten helemaal niets. Dit blijft zich eindeloos herhalen. Afpompen, 5 minuten niets. Afpompen, vijf minuten niets. Wat is hier mis? De waterduk sensor misschien? Of iets anders?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...