Ga naar inhoud

AEG L 76479 FL start programma niet meer


Arno-2

Aanbevolen berichten

Beste, Zijn al jaren in bezit van deze machine en heeft het altijd probleemloos gedaan, tot vandaag. Welk programma er ook gekozen wordt, na het inschakelen met toets 4 bromt hij even en doet vervolgens niets meer. In geval van programma spoelen of centrifugeren/pompen, pompt hij nog heel even wat water af maar valt dan stil en laat een licht zuigend geluid horen of er iets vacuüm wordt getrokken. Machine geeft verder geen foutmeldingen, storingcodes of piepjes. Wat heb ik al gedaan dan wel gecheckt; Afvoerpomp schoongemaakt en schoepenrad gecontroleerd, deze draait Filter toevoerslang schoongemaakt en waterstop gecontroleerd, deze is niet rood. Komt geen water uit machine wanneer ik deze achterover kantel. Ca. 2 liter water in zeepbakje gegooid. Iemand een idee waar ik verder nog naar zou kunnen kijken? Productcode: 914530914 Serienummer: 25000268 Alvast dank voor een reactie, Arno
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...