Ga naar inhoud

bosch maxx 6 varioperfect storing


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik had vannmorgen een lekkende tuinslang en toen is er water op mijn wasmachine terecht gekomen, daar staat een vriezertje op en heb dat wel droog gemaakt maar ,misschien niet goed?? Ik wil net een was gaan draaien en krijg allemaal knipperende lampjes en gepiept en de wasmachine doet niets. ik heb het filter gecheckt of dat vies was. toen ik de wasmachine verschoven heb zag ik nog meer water, dus is hij misschien best nat geworden, kan dit de oorzaak zijn en is dit zelf te verhelpen?? bedankt alvast, julia
Link naar reactie
Dus Spoelstop, 600, 800 en 1400 ? Foutcode E23 / F23: Aquastop in werking getreden. Zoals ik al verwachte: er staat water op de bodemplaat van de machine. Verwijder het achterpaneel, maak de bodem droog en controleer of de vlotter die op de bodemplaat zit op en neer kan bewegen.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Je vermeld geen type nummer (staat in de deurrand), kan dus alleen maar een algemeen antwoord geven. Machine laten afpompen. Daarna kiezen voor centrifugeren. Was er uit halen. Machine zonder wasgoed een 60 graden of hoger programma laten uitvoeren. Met een beetje massel doet hij het dan weer. Dan je wasgoed er weer in doen, geen zeep toevoegen en het programma starten waar je meen bezig was.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...