Ga naar inhoud

indesit iwc6165 duurt lang


Rik-292

Aanbevolen berichten

mijn indesit wasmachine doet heel lang over zijn wasprogramma. programma wat normaal 1,5uur duurde doet hij nou makkeli jk een uur of 4 over. spoelen, centrifugeren en afpompen doet hij wel op normale snelheid. het is het wassen waarin hij blijft hangen. word wel gewoon warm en het de ntc op de Heater lijkt ook gewoon te werken. iemand ideeën? alvast bedankt.
Link naar reactie
Als alles gaat knipperen heb je een voedings probleem. Onder in de machine zit een elektronica module. Achter paneel er af en je kunt er bij. Controleer deze op losse contacten, koolborstel gruis en gesprongen of bol staande elkos. De elkos zijn de recht opstaande "tonnetjes" met een kruisje er in. Als deze bol staan of al gescheurd zijn dan deze vervangen voor de zelfde waarde maar het liefst 1 voedings spannings waarde hoger. Wat ook kan is dat de deurvergrendeling niet goed is. Controleer deze op verkleuring/smeltplekken en gammele stekker verbinding. Bovenblad er afhalen, je kunt dan tussen front en kuip doorwerken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
vandaag de wasmachine maar weer eens op zijn zij gelegd. waar ik dacht dat het het wassen was waar hij in bleef hangen bleek het tijdens het spoelen te zijn. leiding waterniveau doorgeblazen en filter nog een keer gecheckt. vermoed dat dat laatste het probleem was. ik denk dat ik deze tijdens de laatste keer reinigen niet goed heb vastgezet waardoor deze valse lucht aanzoog. in ieder geval 2 wasjes gedraaid en werkt weer als vanouds. dank voor het meedenken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...