Ga naar inhoud

Viper 550 werkt niet met drivers XP


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe PC (:D) en mijn oude heb ik als backup voor nood. In die oude bak zit een Viper 550 maar deze doet het niet. Ik heb van alles geprobeerd maar niets werkt. :cry: Is er een driver die het wel doet met de Viper 550 ? Ik heb de NVIDEA RIVA TNT chipset en daar heb ik ook de drivers al van geprobeerd en deze werken ook niet. Kan deze kaart het eigelijk wel doen in Windows XP ? Als je kan helpen... graag. :(
Link naar reactie
[quote:0bf3030f0c]Heb je de (oude) drivers wel eerst verwijderd? En waarom werkt het niet? Uitroeptekens in apparaatbeheer?[/quote:0bf3030f0c]Ja of wel ik heb de oude driver niet eens gebruikt. Er staat inderdaat een uitroeptekens in apparaatbeheer. Nu heb ik die download Detonator 29.41 gedownload maar die krijg ik niet geinstaleerd want... Op mijn scherm staat: [b:0bf3030f0c]Er is een probleem met de instalatie van deze hardware. [plaatje] NVIDIA RIVA TNT Het voor dit apparaat geselecteerde stuurprogramma ondersteunt Windows XP niet.[/b:0bf3030f0c] :cry:
Link naar reactie
:D Wel ff opletten [b:8291113fdf]welke[/b:8291113fdf] detonator je downt... Want er staat duidelijk (tenminste dat dacht ik ;) ) bij: [quote:8291113fdf]Detonator 29.41 » Windows 98/ME «[/quote:8291113fdf] :) Dus dat zal niet snel werken. Je moet naar 29.40 of 29.20 om maar eens wat te noemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...