anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Mijn Win2K systeem is van het enen op het andere moment raar gaan doen. Nadat ik een DVD via de tv had bekeken kreeg hij een minderwaardigheidsprobleem. Als ik nu opstart komt het systeem tot het splasscreen dan flitst er een blauw scherm en direkt daarna reset het stomme ding. Dit wordt dan een loop opstarten/schijfcontrole/reset specs: Abit KTA7/Tbird 1333/256Mb/geforce2MX400-32Mb/Maxtor 40Gb/Abit Au10 geluidskaart Wat kan dit zijn ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Start eens in safe mode op als dat nog lukt en check je event logs eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Safe mode lukte gisteravond ook niet binnen een half uur (ben ik wellicht te ongeduldig ?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Dan resteert booten met de w2k cdrom en voor system repair kiezen in de setup die je dan dus opnieuw moet starten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Tja dat dacht ik ook dat ik dan alles zou oplossen echter....... na een systeemrepair bleef dat blauwe scherm en de rest van de rotzooi, het moet iets hardwareachtigs zijn alleen met win98 gaat alles goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Je kan proberen een backup van je register trug te plaatsen in de recovery mode. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 quote:Originally posted by Hipapipa: Je kan proberen een backup van je register trug te plaatsen in de recovery mode. Daar houd mijn kennis op, hoe krijg je dat voor mekaar op een masjien dat zo raar opstart ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 ook met F8 in het bootmenu van Windows 2000 komen en dan kiezen voor recovery modus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Het hele boot-menu was onbruikbaar, ik heb W2K maar opnieuw geinstalleerd. (weet jij waardoor zo een BSOD wordt veroorzaakt ?) Nou heb ik een ander probleem: mijn emailadressen kan ik niet meer zo bij, in welk bestand staan die, weet jij dat toevallig (of iemand anders die dit leest) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Heb jij toevallig een netwerkkaart?Ik heb een 486 met win 98 die steeds opnieuw opstart. Effe de netwerkkaart er uit en alles werkte als te voren, alleen dan geen netwerk. Nieuwe netwerkkaart en alles liep terug als de ouwe bij mij.Misschien is dat het probleem. Haal eens stuk voor stuk je hard-ware er uit.Vriendelijke groeten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen