anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Beste mensen,Is er een programma waarmee ik commando's kan inspreken die vervolgens door Flight Simulator 98 kunnen worden omgezet in vluchtcommando's, zoals landen en opstijgen?vr. gr., Ruud Muschter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Advies (grote kans op reactie): Stel deze vraag nogmaals, maar dan in het "forum" van de flightsimulator gebruikersgroep van de HCC: www.fsgg.nl Als je hier geen reacties krijgt weet ik 't ook niet meer! Groet en suc6, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Van MicroSoft is er GameVoice ... dat kan spraak => toetscombinaties omzetten.btw : Hoort dit niet op het games-forum thuis ?------------------ - Red Kink FM - - JaFO's Bot-editor - - How many pirates did you kill today ? - Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2002 Hoi Ruud, Ik zag dat je (het heeft even geduurd) een antwoord hebt gekregen op 't forum van http://www.fsgg.nl Suc6 en groet, Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen