anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Delen Geplaatst: 31 december 2001 kijk hier http://support.acer-euro.com/cgi-bin/search?config=faqdata_www_acer_euro_com&restrict=&exclude=&method=and&format=builtin-long&words=Acer+Aspire.+ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Hartelijk bedankt,het werktperfect. grtz------------------ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Voor een vriend heb ik een herinstallatie gedaan van Win98se op een Acer PC omdat de restore CD niet werkte. Nu vraagt hij na het opstarten 2 drivers die ik nergens kan vinden.De ene is voor de modem (Dataflex PC Comms Office Plus) en de andere is voor de onboard videokaart. Model is de Acer Aspire. Heeft iemand enig idee waar ik aan de juiste drivers kan komen? vriendelijk bedankt.------------------ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Typ eens in een zoekprogramma (bv. Google) "Dataflex PC Comms". Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen