Ga naar inhoud

Beladingssensor


Veerle-Erkens

Aanbevolen berichten

Ik heb een Siemens WM16Y541NL. Ik heb het idee dat de beladingssensor niet goed werkt. De ene keer lijkt er meer/minder was in te 'mogen' van de sensor dan de andere keer. In de handleiding staat dat je de wasmachine leeg moet maken voordat je 'm uitzet voor een goede werking van de beladingssensor. Dat probeer ik ook altijd wel te doen, maar het kan voorkomen dat ik niet thuis ben wanneer het programma is afgelopen en de machine dus vanzelf uitgaat na een bepaald tijdsbestek. Dat is in de afgelopen jaren natuurlijk best wel eens gebeurd. Dat zou dus de reden kunnen zijn van het minder goed functioneren van die sensor, maar zou daarmee ook een heel kwetsbare handigheid van het apparaat zijn, want het lijkt me dat dit wel vaker bij mensen gebeurt. Toch lees ik daar niet speciaal iets over als ik naar hier over zoek op internet. Ik vraag me af of hier iets aan te doen is of dat dit probleem ook vastgesteld kan worden (behalve door mij, op een vrij subjectieve manier).
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...