anoniem Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Al enige tijd start google chrome niet goed op. Er komt een scherm dat vraagt om te wachten of de pagina af te sluiten. Hij blijft maar laden. Ik heb al mijn privé data verwijderd via Click&Clean. Het helpt niet. Soms lukt het wel en dan kan ik google chrome prima en snel gebruiken. Soms ook, als hij wel opstart, kan hij de chrome pagina's niet laden. Zou het te maken kunnen hebben met de netkwaliteit ADSL van KPN? Wie kan mij een tip geven? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 als een andewre browser op dat moment wel snel doorstart,ligt het niet aan adsl; dat dus al uitgeprobeerd? deïnstalleer chrome eens netjes via configuratiescherm, laat ccleaner het register opschonen, herstart de pc, en als je chrome per se terug wilt, haal dan de nieuwste versie en installeer die Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 Heb de aanwijzingen exact opgevolgd. Zaterdag kwam ik toch niet binnen in Google Chrome. Zondag heeft het de hele dag goed en snel gewerkt. Ik wacht nog een paar dagen af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2012 Nog steeds geen resultaat. Op zondag gaat het goed, in de week slechts sporadisch. Ik werk met XP3. Mij PC is niet meer de jongste. Na het opnieuw opzetten van Chrome zag ik dat mijn persoonlijke data weer tevoorschijn kwamen. Ik heb bij het aanmelden dezelfde accountgegevens gebruikt, nl die van mijn gmail account. Zou ik niet beter een andere accountnaam aan kunnen maken? Kan dat zonder het account van mijn gmail te verliezen? Als het kan wil ik graag chrome gebruiken omdat dat veel sneller werkt bij de gmail-functies. Weet u raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2012 om in chrome te werken hoef je niet perse met je account in te loggen, dat is alleen maar het geval als je specifieke googlediensten wilt gebruiken. je zei nog niks over hoe een andere browser reageert op momenten dat je chrome als traag ervaart..... het hoeft natuurlijk geenszins een chromeprobleem te zijn dat je dwarszit, het zou zo maar kunnen dat door de week iemand jouw netwerk (stevig) belast.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2012 Dank voor het antwoord. Ik krijg Chrome niet aan de gang. Blijkbaar is er een conflikt met Windows. Mijn Laptop met Vista, op hetzelfde modum aangesloten doet het wel goed. Ik heb besloten er niet meer tijd aan te besteden. Ik ben overgestapt op Monzilla Firefox, wat ook een snelle browser is. Die werkt wel goed. Ik dank u voor de gegeven tips en sluit hiermee de communicatie. Groeten, Jaap Morgenstern Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen