Ga naar inhoud

wachten op google chrome


anoniem

Aanbevolen berichten

Al enige tijd start google chrome niet goed op. Er komt een scherm dat vraagt om te wachten of de pagina af te sluiten. Hij blijft maar laden. Ik heb al mijn privé data verwijderd via Click&Clean. Het helpt niet. Soms lukt het wel en dan kan ik google chrome prima en snel gebruiken. Soms ook, als hij wel opstart, kan hij de chrome pagina's niet laden. Zou het te maken kunnen hebben met de netkwaliteit ADSL van KPN? Wie kan mij een tip geven?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nog steeds geen resultaat. Op zondag gaat het goed, in de week slechts sporadisch. Ik werk met XP3. Mij PC is niet meer de jongste. Na het opnieuw opzetten van Chrome zag ik dat mijn persoonlijke data weer tevoorschijn kwamen. Ik heb bij het aanmelden dezelfde accountgegevens gebruikt, nl die van mijn gmail account. Zou ik niet beter een andere accountnaam aan kunnen maken? Kan dat zonder het account van mijn gmail te verliezen? Als het kan wil ik graag chrome gebruiken omdat dat veel sneller werkt bij de gmail-functies. Weet u raad?
Link naar reactie
om in chrome te werken hoef je niet perse met je account in te loggen, dat is alleen maar het geval als je specifieke googlediensten wilt gebruiken. je zei nog niks over hoe een andere browser reageert op momenten dat je chrome als traag ervaart..... het hoeft natuurlijk geenszins een chromeprobleem te zijn dat je dwarszit, het zou zo maar kunnen dat door de week iemand jouw netwerk (stevig) belast....
Link naar reactie
Dank voor het antwoord. Ik krijg Chrome niet aan de gang. Blijkbaar is er een conflikt met Windows. Mijn Laptop met Vista, op hetzelfde modum aangesloten doet het wel goed. Ik heb besloten er niet meer tijd aan te besteden. Ik ben overgestapt op Monzilla Firefox, wat ook een snelle browser is. Die werkt wel goed. Ik dank u voor de gegeven tips en sluit hiermee de communicatie. Groeten, Jaap Morgenstern
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...