Ga naar inhoud

Help


Sjaakie-1

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een wat oudere miele novotronic w729 was machine. En ik heb sinds een tijdje telkens als ik de knop aan indruk dat er dan water uit de wasmachine komt het is niet veel maar toch erg vervelend natuurlijk. Nou ik het zo ik heb al Van alles gelezen over opties om te te doen maar ik ben maar een alleenstaande dame die de kracht er ook niet voor heeft om de wasmachine te verplaatsen om te kijken waar het water vandaan komt. Het komt zoiezo niet uit de voorkant en de tegels bij de achterkant zijn ook droog. Ik denk dat het onder de machine vandaan komt zoals het ernaar uit ziet waar het water terecht komt. Het water komt eruit als ik de wasmachine aanzet en nadat die zinn was heeft gedraait als alles alweer uit staat. Ik gebruik erg weinig wasmiddel daar let ik altijd op ivm in vorige woning dat heel de wasmachine van zijn plek was verplaatst. Wie o wie heeft er tips voor mij wat ik kan doen.?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...