Ga naar inhoud

AEG 64840 heeft code E43. Deur relais v


Dariusz

Aanbevolen berichten

Beste experts :-) Vraagje, mijn AEG 64840 Lavamat wilde niet meer starten met programma. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat het deurtje zich niet lokte waardoor ie, door beveiliging, niet wilt draaien. Ik heb af kunnen lezen op mijn display dat het om de foutcode E43 gaat. Na wat googlen bleek dat inderdaad om de deurvergrendeling te gaan. Ik had begrepen dat de deurrelais vervangen moest worden. Vandaag het identieke onderdeel binnen gekregen, en deze er in gemonteerd. doe de stekker erin zet programma aan en niks is opgelost. Nog steeds klikt het deurtje niet dicht en nog steeds slaat het programma af na een seconde of 30. Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd. Dank.:)
Link naar reactie
Dan is het niet de grendel/deurrelais zelf. Pennetje van de deur goed? Ja: dan de kabel tussen vergrendeling en elektronica module volgens en controleren op beschadiging. Controleer ook de module zelf op losse contacten en/of koolborstelgruis. Vraag: mag ik het PNC nummer van de machine (staat in de deurrand) en het onderdeel nummer van de oude en nieuwe grendel. Er zijn meerdere varianten van deze machine en zowel met een grendel met 3 als 4 aansluitingen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...