Ga naar inhoud

Whirpool AWO 8568UM F23 storing


Gerard-2

Aanbevolen berichten

Goedenavond, Onze wasmachine Whirpool AWO 8568UM valt in storing F23 na enkele seconden water pakken. Nu las ik dat er een slangetje moest worden doorgeblazen van de nivoregelaar. Dat heb ik gedaan en hij werkt weer. Is dit een tijdelijke oplossing? Want ik heb een monteur afgesproken (coulanceregeling Whirlpool), dan kan ik 'm afzeggen. Een nivoregelaar zou ikzelf nog wel kunnen vervangen. Overigens zat er een stuk plastic in de filter (draait prima rond in beide kanten) Kan het zijn dat een verstopping de nivoregelaar ontregelt? Alvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Ja, is tijdelijk. Het slangetje raakt deels verstopt door de prut die onder in de machine blijf zitten. Deze prut bestaat uit niet opgelost zeep vermengt met het vuil uit het wasgoed. Regelmatig op hoge temperatuur wassen en een keer een machine reiniger gebruiken is meestal afdoende. Of je de monteur moet afbellen: doe dit in overleg met hun, dan is de storing wel geregistreerd.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...