Ga naar inhoud

AEG L54840 programma onafgemaakt en brom


TamaR73

Aanbevolen berichten

Beste lezers, Een paar dagen geleden is onze wasmachine halverwege een programma gestopt, en heeft niet gecentrifugeerd. De was die erin zat heb ik er kletsnat uitgehaald en vervolgens elders opnieuw gewassen. Nadat de was verwijderd was, heb ik er ook nog zo'n 5-6 liter water uitgehaald. Sindsdien bromt hij alleen nog maar wanneer ik een wasprogramma probeer te starten. Ik krijg het niet voor elkaar om de wasmachine een foutcode aan te laten geven. Elders op het forum heb ik een verhaal gelezen van iemand met een vergelijkbaar probleem, en daar waren het de koolstofborstels. Kan dat hier ook het geval zijn? Gegevens wasmachine: AEG Lavamat 54840 product code: 91452441105 Alvast bedankt voor de reactie!
Link naar reactie
E21: afvoerpomp zit vast of is verstopt. Laat de machine geheel leeg lopen via het slangetje naast de afvoerpomp. Als er geen water meer uit komt dan voorzichtig de dop van de afvoerpomp los draaien en het filter er uit pakken. Diep in het pompgat zie je een schoepje zitten. Kan deze soepel in beide richtingen draaien? Als alles schoon is het filter terug zetten, dop goed vast draaien en dopje weer op het slangetje zetten. Probeer hem dan nog eens.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...