Ga naar inhoud

Trommel LG 14220 FDN loopt aan


Teun-143

Aanbevolen berichten

Hallo, De trommel van mijn wasmachine loopt aan. Naast het feit dat ik het hoor, zag ik net dat de rubberen afsluitring rondom al iets is afgesleten door de wrijving. Je ruikt het nu ook. Als ik de trommel nu leeg ronddraai, lijkt het alsof deze excentrisch is. Is dit nog ‘eenvoudig’ repareren of is het beestje op...? Heeft iemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
Of de lagers liggen er uit (zou je moeten horen als een droog, krakend of stommelend geluid) of het trommel kruis is los van de trommel of gebroken. De kuip kan bij deze machine volgens mij nog uit elkaar. Machine moet hiervoor wel helemaal uit elkaar en dan pas zie je wat er defect is. Je kunt ook het element er uit halen en met een spiegeltje of usb camera om het hoekje kijken of je kunt zien of het kruis los zit of gebroken is. Zie ook de servicemanual op [B]https://elektrotanya.com/lg_wd-16220-14220-12220-10220-16222-15220-fd.pdf/download.html[/B] Geef de site even tijd en kies dan voor Download onder het preview blok.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...