Ga naar inhoud

Trommel loopt aan


Stephanie-187

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik de trommel van de wasmachine met de hand ronddraai, maakt ie een krakend geluid, alsof ie tegen de rubberen rand aanloopt. Wasmachine doet het verder nog wel. Alleen bij langzaam draaien hoor ik dit geluid. Is vast niet goed. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en wat te doen? Ik ben best handig
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Sotrry voor de late reactie, ik heb uw bericht volledig gemist. Het betreft een Miele model W3821, Type HW 09-2 Inmiddels ben ik erachter gekomen dat als ik de rubber rand tussen deur en trommel insmeer met beetje vloeibaar wasmiddel, het geluid volledig verdwijnt. Als wasmiddel weer weggespoeld is komt het weer terug. Kan dit kwaad? Is er een oplossing voor? Hoop dat u hier een suggestie voor heeft? Veel dank alvast. Vriendelijke groet, Stéphanie
Link naar reactie
Sorry, topic uit het oog verloren. Dan ben ik bang dat ik een slecht nieuws antwoord voor je heb. Dit komt meestal doordat de trommel scheef in de kuip hangt door bv verleten lagers. Dit zou je ook moeten horen als je hem leeg laat centrigugeren en is mogelijk ook voelbaar als je de tommel met de hand rond draait. Of de trommel is niet meer geheel rond. Beide moet je ook kunnen zien als je de trommel met de hand draait, hij gaat dan enigzins als "ei" draaien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...