MJ-1 Geplaatst: 27 oktober 2018 Delen Geplaatst: 27 oktober 2018 Ik heb 6 weken geleden een Samsung Quickdrive type WW9BM760NOM gekocht. Sinds een week lekt er soms water onder de deur vandaan. Geen grote hoeveelheid maar straaltje en dus ook niet altijd. Deur sluit goed en manchet is onbeschadigd. Samsung gebeld. Heb 2 opties of Samsung stuurt een monteur of ik stuur de machine binnen 100 dagen op proef garantie terug. Medewerkster klantenservice gaf aan zelf geen monteur te willen bij een 6 weken oude machine. Ik vraag mij nu af wat verstandig is,machine bevalt op zich goed alleen is het vertrouwen wel enigszins weg. Genoegen nemen met monteur met risico op herhaling van het probleem na afloop van 100 dagen op proef garantie of machine retour sturen binnen de 100 dagen termijn. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 31 oktober 2018 Delen Geplaatst: 31 oktober 2018 Monteur laten komen, daarvoor heb je garantie. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.