Ga naar inhoud

wat kan met mobiele telefoon programeren?


Aanbevolen berichten

In principe is een mobiele telefoon niet veel meer dan een simpele computer met telefoon-functies eraan gekoppeld. Het hangt een beetje af van het model telefoon en het besturings-systeem op die telefoon, maar in de meeste gevallen kun je die telefoon net zo aansturen als een normale PC dat kan doen. Dus ja, je kunt geluidjes afspelen. Alleen heeft een mobiele telefoon wel erg weinig geheugen en is de processor niet erg snel. Een groot MP3 bestandje erop zetten van hoge kwaliteit zal dus het uiterste van je mobieltje kunnen vergen. Verder moet je er rekening mee houden dat er op dat mobiel al bestaande software draait die het geheel bemoeilijken...
Link naar reactie
bedankt, ja ik begrijp de beperkingen van een mobilie telefoon. maar ik vroeg me meer af wat je tijdens gesprekken kan doen en in hoeverre je de vestuurde signalen kan beinvloeden. of zit je echt in een softwaremode en callmode die niet kunnen samen werken? kun je bijvoorbeeld een andere telefoon bellen en dan geluidjes gaan afspelen? (dit is maar eens voorbeeld ik heb geen plannen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...