Ga naar inhoud

wat is dit nu weer...serial block


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a08834762e="Dr Spock"]Ik weet erg veel,...maar nog lang niet alles! en...ik leer graag! Hans... :o[/quote:a08834762e] [quote:a08834762e="Dr Spock"]what the hell is serial block?[/quote:a08834762e] Als je veel weet, weet je waarschijnlijk ook wel dat het verstandig is om je taalgebruik netjes te houden op een forum :roll:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:1248750b35="Dr Spock"]Kan iemand mij in simpele bewoording uitleggen wat er bedoeld word met serial-block? ik zag dit in de context van lancering van nieuwe software. Ik weet erg veel,...maar nog lang niet alles! en...ik leer graag![/quote:1248750b35] Plaats nou maar gewoon een kopie van het originele bericht... Dan kunnen we het beter beoordelen.
Link naar reactie
[quote:f04c4603fa="h4xX0r"][quote:f04c4603fa="Dr Spock"]Kan iemand mij in simpele bewoording uitleggen wat er bedoeld word met serial-block? ik zag dit in de context van lancering van nieuwe software. Ik weet erg veel,...maar nog lang niet alles! en...ik leer graag![/quote:f04c4603fa] Plaats nou maar gewoon een kopie van het originele bericht... Dan kunnen we het beter beoordelen.[/quote:f04c4603fa] ik denk dat de topicstarter er na anderhalve maand allemaal lak aan heeft ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...