Ga naar inhoud

Access Wachtwoord Weghalen HELP!


Aanbevolen berichten

Ik heb wat zitten knoeien met beveiliging, die ik eerder nooit gebruikte. Ik was in de veronderstelling dat die beveiling alleen voor het bestand gold waarmee ik aan het knoeien was. Dat is wat de wizard suggereerde. Nu heb ik dat vervolgens weer geannuleerd, omdat het niet opleverde wat ik willde. Werd ingewikkelder dan nodig was. Eerst nog niets aan de hand, maar opeen wil Access nu een Aanmeldnaam en een Wachtwoord hebben. Maar die heb ik dus niet, want dat had ik ongedaan gemaakt. Ik heb al de namen en wachtwoorden geprobeerd die ik als proef had aangemaakt, maar die werkten niet. Toen heb ik Office installatie volledig ongedaan gemaakt, volgens mij ook de hele registry gecleand. Echter nog steeds hetzelfde probleem. Als ik dezelfde bestanden open op een andere PC in het netwerk word ik niet gevraagd een naam en een wachtwoord te geven. Ik sta met de rug tegen de muur. HELP! :(
Link naar reactie
Voordat je met allerlei hacktools aan de gang gaat... Waarschijnlijk heb je met je originele system.mdw de gebruikersbeveiliging proberen op te zetten. Daardoor is het wachtwoord van "beheerder" gewijzigd in iets wat je er toen hebt opgezet. Standaard heet "beheerder" geen ww en log je dus niet in. Zodra "beheerder" een ww krijgt verschijnt er telkens een inlogscherm bij gebruik van die system.mdw. Het mekkelijkst en snelst is het overschrijven van die mdw, neem er een van dezelfde office versie en overschijf het bestandje (na backup voor de zekerheid) op je eigen PC. Daarna moet je niet meer hoeven inloggen met ww. system.mdw staat in de map C:\Program Files\Microsoft Office\Office (of daar waar je office thuis hebt geinstalleerd. Grtz,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...