Ga naar inhoud

Delphi 6 personal


Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om met delphi 6 personal een programma te starten dat er verder geen verband mee heeft zoals IE of WMP. Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik kan aardig overweg met het programma alleen dat is allemaal met dingen die voorkomen in het programma en niet erbuiten. Wie kan mij vertellen hoe je dat doet en misschien waar je er meer over zou kunnen vinden. Een tutorial bijvoorbeeld.
Link naar reactie
[quote:26359a203b="Kocky"]Is het mogelijk om met delphi 6 personal een programma te starten dat er verder geen verband mee heeft zoals IE of WMP. [/quote:26359a203b] Ja, bijvoorbeeld met het ShellExecute commando. [quote:26359a203b="Kocky"]Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik kan aardig overweg met het programma alleen dat is allemaal met dingen die voorkomen in het programma en niet erbuiten. Wie kan mij vertellen hoe je dat doet en misschien waar je er meer over zou kunnen vinden. Een tutorial bijvoorbeeld.[/quote:26359a203b] [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=shellexecute+delphi&btnG=Zoeken&lr=]Klik hierzo voor voorbeelden.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...