anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Delen Geplaatst: 30 mei 2004 Is het mogelijk om met delphi 6 personal een programma te starten dat er verder geen verband mee heeft zoals IE of WMP. Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik kan aardig overweg met het programma alleen dat is allemaal met dingen die voorkomen in het programma en niet erbuiten. Wie kan mij vertellen hoe je dat doet en misschien waar je er meer over zou kunnen vinden. Een tutorial bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 [quote:26359a203b="Kocky"]Is het mogelijk om met delphi 6 personal een programma te starten dat er verder geen verband mee heeft zoals IE of WMP. [/quote:26359a203b] Ja, bijvoorbeeld met het ShellExecute commando. [quote:26359a203b="Kocky"]Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik kan aardig overweg met het programma alleen dat is allemaal met dingen die voorkomen in het programma en niet erbuiten. Wie kan mij vertellen hoe je dat doet en misschien waar je er meer over zou kunnen vinden. Een tutorial bijvoorbeeld.[/quote:26359a203b] [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=shellexecute+delphi&btnG=Zoeken&lr=]Klik hierzo voor voorbeelden.[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen