Ga naar inhoud

Dilemma


Aanbevolen berichten

Zo, tijdje geleden zeg. Maarja, to the point. Ik zit in de 2e en ik ben al een tijdje klaar met het boek zelf. Daarom stelde de meester mij voor om een taal te leren ofzo. Ik kan kiezen uit: -Flash -C++ -Free Pascal Ik vroeg me dus af welke het beste zou zijn voor een beginneling als ik. Als jullie hierbij kunnen helpen, ik stel het zeer op prijs.
Link naar reactie
Welk boek. Hoezo da's lang geleden. Kennen wij jou ? Free Pascal is het makkelijkst om mee te beginnen. Je kan daarna dan door met Delphi. Als je direct een beetje meer uitdaging wil, wat meer mogelijkheden en wat meer info etc dan zou ik zeker voor C++ gaan. Flash is geen programmeertaal... Da's internet gerelateerd. Daarmee kan je soorrt van internetprogrramma's en/of games maken, of gewoon begwegende plaatjes...
Link naar reactie
[quote:d8f216b7d1="turbo-pascal"]Welk boek. [b:d8f216b7d1]Babbage[/b:d8f216b7d1] Hoezo da's lang geleden. [b:d8f216b7d1]Als je mijn registratie datum ziet, zie je dat ik ver voor je tijd ben[/b:d8f216b7d1] Kennen wij jou ? [b:d8f216b7d1]'Wij'?[/b:d8f216b7d1] Free Pascal is het makkelijkst om mee te beginnen. Je kan daarna dan door met Delphi. Als je direct een beetje meer uitdaging wil, wat meer mogelijkheden en wat meer info etc dan zou ik zeker voor C++ gaan. Flash is geen programmeertaal... Da's internet gerelateerd. Daarmee kan je soorrt van internetprogrramma's en/of games maken, of gewoon begwegende plaatjes...[/quote:d8f216b7d1] Ik weet dat Flash geen echte taal is, maar het was een optie. Maarja, dan verleng ik m'n Turbo Pascal boek morgen wel.
Link naar reactie
Turbo-Pascal in de praktijk door Chris Zandvoort. Zoek daar maar is naar, da's echt een hele goeie ! Die heb ik ook (uit de bieb) geleend, echt geweldig boek. Is in veel biobliotheken in NL verkrijgbaar... Mocht deze taal je (ooit) gaan vervelen, dan kan je met Delphi verder. Die gebruikt namelijk Pascal als basis voor zijn ObjectPascal (ook wel DelphiPascal genoemd) taal...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...